Čo keď event management nie je cesta?

Naša fakulta ponúka veľké množstvo príležitostí zapojiť sa do vytvárania akcií, ako sú napríklad TEDxUniverzitaKomenského, FSEV FEST, DOD, Psychopárty atď. Pre prax takto získavame skúsenosti pre event management. Ale čo, keď toto nie je to, čo nás láka? Aké iné možnosti máme?

Je dosť možné, že už ste zaregistrovali novú webovú stránku našej fakulty fsev.sk. Na tento web pomaly pribúdajú rôzne články od študentov na naozaj rozmanité témy. Od FSEV na cestách, Deň s …, reportáží z podujatí až po rôzne rady a tipy.

Aj ty sa môžeš stať nádejným copywriterom…
Pokiaľ si nápaditý a tvorivý, rád píšeš články, zaujímaš sa o diane na fakulte, alebo máš len skvelé myšlienky, ktoré stoja za to, aby si sa s nimi podelil. Copywriting môže byť práve odpoveď na otázku čo keď event management nie je cesta?

Ako na to?
Ak si super motivovaný a táto príležitosť ťa zaujala, napíš článok a pošli ho Martine (martina.masikova@fses.uniba.sk). Po konzultácii a malých kozmetických úpravách, ani sa nenazdáš, a už bude na stránke.

V prípade, že ťa to zaujalo, ale potrebuješ oficiálny motivátor v podobe hodnotení alebo sa chceš stať ešte lepším copywriterom, prihlás sa na kurz PR v praxi a tam budeš mať možnosť zveľaďovať stránku našej fakulty pridávaním článkov.

Mini rady na záver

  1. ľudia sú lenivé stvorenia, neradi čítajú – to, čo je najdôležitejšie, daj boldom
  2. ľudia majú radi podnadpisy – pomáhajú im ľahšie sa zorientovať v texte
  3. obrázky sú fajn, hlavne, nech sú k veci
  4. perex (tá časť kurzívou hneď pod nadpisom) je fajn priestor na to, aby ste ľudí presvedčili, že chcú čítať váš článok
  5. emócia je dôležitá

Napísať dobrý článok je fuška. Hlavne nájsť v sebe silu a prísť s niečím, čo by zaujalo viacerých. Ale musím priznať, je príjemným spestrením písať niečo, čo nemusí mať v každom riadku citáciu.

Tak nech sa článočky sypú!

Autorka: Myška
Foto: Michaela Barthová